مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته بخوانید.

کشف و ضبط اموال سرقت شده در آبادان

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به اجرای گشت‌های منظم و کنترل اماکن عمومی در جهت امنیت محلات گفت: نیرو‌های مجری گشت شبانه رضویون حوزه حضرت ابوالفضل (ع) در روستای تنگه حین گشت زنی در منطقه استحفاظی متوجه وقوع جرم مشهود شدند.

او ادامه داد: وسایل منزل از قبیل دو دستگاه کولر و سایر لوازم خانگی از خانواده بی بضاعت سرقت شده بود که بسیجیان توانستند طی اقدام به موقع سارقین را تعقیب و تمامی اموال مسروقه را کشف و ضبط نمایند.

فرمانده سپاه آبادان اذعان داشت: بسیجیان پس از پیگیری و یافتن آدرس صاحب مال، اموال مسروقه را طی صورتجلسه‌ای به آنان تحویل دادند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌های هوایی برق در برخی نقاط شهرستان آبادان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

اوافزود: ماموران کلانتری ۱۵ با کار اطلاعاتی ۲ سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات به کار رفته در سرقت کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به ۵ فقره سرقت سیم‌های هوایی برق، همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سارقان حرفه‌ای در دام پلیس خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان با کار اطلاعاتی طی چهار روز گذشته ۱۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر در ادامه افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره انواع سرقت از قبیل داخل خودرو، وسایل خودرو، منزل، مغازه، اماکن دولتی، اماکن خصوصی، احشام و سایرعناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

سرهنگ ترکارانی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف انواع سرقت‌ها در طرح پاکسازی امنیت محله

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس آبادان طی یک عملیات منسجم که با نظارت جانشین انتظامی شهرستان سرهنگ دارایی و با حضور عملیاتی پلیس عملیات، پیشگیری، یگان امداد، اداره اماکن و ۳ کلانتری ۱۸ ذوالفقاری، ۱۵ احمدآباد و ۱۱ ولیعصرطرح پاکسازی مناطق جرم خیز را به مرحله اجرا درآورد.

او افزود:در اجرای این طرح تعداد ۸ سارق موتورسیکلت و نگهدارنده سلاح غیر مجاز، ۱ توزیع کننده مواد مخدر، ۴ نفر مالک انبار ضایعاتی به اتهام خرید اموال مسروقه، شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان اظهار داشت: کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶۰ عدد انواع باتری‌های سرقتی خودرو متعلق به شهروندان، ۲۵ کیلو سیم برق هوایی مسروقه، مقداری سوخته تریاک، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و پلمپ ۵ باب انبار ضایعاتی حاصل این طرح عملیاتی پلیس بود.

سرهنگ تقی زاده درخاتمه با عنایت به اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با مخلان امنیت و آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کند و اجازه فعالیت به آن‌ها را نخواهد دادگفت: این طرح در روز‌های آتی با حضور سایر یگان‌های تخصصی و عملیاتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.