معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از رضایتمندی ۹۱ درصدی مردم استان از عملکرد پلیس در تعطیلات نوروزی و طرح سلامت محور این نیرو خبر داد.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: همزمان با شروع تعطیلات نوروزی و اجرای طرح‌های انتظامی امنیتی و ترافیکی، پلیس در مقابله با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پروژه نظرسنجی از عملکرد رده‌های نیروی انتظامی در استان به مرحله اجرا در آمد.

او با اشاره به نتایج حاصل از این نظرسنجی اظهار کرد : دیدگاه‌ها و نظرات مردم مایه دلگرمی و استمرار خدمت‌رسانی به آحاد مردم خواهد بود و ما را در مسیر تحقق امنیت اجتماعی پایدار مصمم‌تر می‌کند.

فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه به رضایتمندی ۹۱/۵ درصدی از عملکرد نیروی انتظامی در این ایام خبر داد و افزود: امسال نیروی انتظامی علاوه بر اجرای طرح نوروزی ماموریت پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا و همراهی با جامعه سلامت کشور را نیز در دستور کار داشت که با برنامه ریزی دقیق توانست در این عرصه نیز بدرخشد.

او به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام فروردین ماه امسال اشاره و بیان کرد: ۸۱ درصد پاسخگویان در این نظرسنجی معتقد بودند که پلیس در اجرای این طرح و ایجاد محدودیت برای مسافرت‌های هموطنان به داخل و خارج استان مطلوب عمل کرده و رضایت مردم در حد بسیار زیادی بوده است.

 یاسمی همچنین از رضایتمندی ۸۳ درصدی پاسخگویان از اقدامات پلیس راه و رضایت مندی ۸۶ درصدی از فعالیت‌های پلیس راهور در تعطیلات نوروزی خبر داد و مطرح کرد: در مجموع بیش از ۹۱ درصد از پاسخگویان در این نظرسنجی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی ابراز رضایت داشته اند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.