با حضور فرمانده انتظامی استان فارس و در سومین مرحله اعزام در سال جاری، یک هزار نفر از مشمولان خدمت مقدس سربازی به مراکز آموزشی ناجا اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: علی رغم تبلیغات سوء دشمنان در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور، همه پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی ناجا انجام می‌گیرد و این مراکز پس از خانه امن‌ترین و مطمئن‌ترین مکان محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: بستر تمام فعالیت‌ها درجامعه اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی امنیت است و توسعه کشور در گرو امنیت پایدار و توسعه یافته تحقق می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان فارس به اهمیت و ضرورت خدمت سربازی اشاره کرد و گفت: خدمت سربازی امری مقدس بوده که دارای مزایایی همچون افزایش حس تعلق سرزمینی و روحیه ایثار، گسترش و تقویت ارتباط با دیگران و تجربه زندگی اجتماعی، تجربه زندگی مستقل و افزایش حس مسئولیت پذیری و تمرین در قانون گرایی و نظم پذیری است.

شایان ذکر است هر سال از طریق معاونت وظیفه عمومی استان فارس، ۱۱ مرحله و در هر مرحله نزدیک به هزار نفر مشمول به مراکز آموزشی سراسر کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار