شهردار الشتر گفت: ۱۲ ماه حقوق معوقه کارگران و کارمندان شهرداری این شهر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،علی یوسفوند شهردار الشتر اظهار داشت: برخی کارگران ۱۸ ماه و برخی کارمندان رسمی ۱۴ ماه حقوق معوقه داشتند که از ۶ ماه گذشته تاکنون ۱۲ ماه از حقوق‌های معوقه آنان پرداخت شده است.

او ضمن تقدیراز صبر و شکیبایی کارکنان این نهاد گفت:پرداخت حقوق پرسنل شهرداری از مهمترین اولویت‌های کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری الشتر بوده و نهایت تلاش مجموعه مدیریت شهری بر پرداخت حقوق و معوقه آن‌ها در اولین بازه زمانی است.

شهردار الشتر با اشاره به پاکسازی سایت دفع زباله خرگوشناب افزود: سایت دفع زباله شهر الشتر به دلیل قرارگیری چاه‌های تامین آب شرب شهرستان در این منطقه می‌تواند به لحاظ زیست محیطی در درازمدت مشکلاتی برای اهالی ایجاد نماید و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با محیط زیست، تاکنون نتوانسته ایم سایت دفع زباله دیگری را که از لحاظ زیست محیطی مورد تایید باشد، انتخاب کنیم.

یوسفوند افزود: در این راستا، به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات بهداشتی برای منطقه، شهروندان و حیوانات وحشی، منطقه خرگوشناب پاکسازی و تمامی زباله‌های آن با حفر کانال و ریختن خاک بر روی آن‌ها به صورت بهداشتی دفن شدند.

او همچنین از تشکیل پرونده قضایی برای ۲ نفر از اهالی شهرستان که اقدام به خشک کردن پنج اصله درخت چنار قدیمی موجود در انتهای خیابان امام (ره) با استفاده از چسب رنگ و بستن دور آن‌ها با پلاستیک کرده بودند، خبر داد و گفت: این ۲ متخلف بلافاصله با تشکیل پرونده قضایی به دادگستری معرفی شدند و از خشک شدن این درخت‌های قدیمی که ریه شهر و نماد قدمت شهر الشتر هستند جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.