تمامی تاسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی در استان زنجان منوط به ثبت نام در سایت بهداشت و سلامت ازتاریخ ۶ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز می کنند.

تاسیسات گردشگری و صنایع دستی استان از ششم اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز می کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت:بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، آغاز فعالیت تمامی تاسیسات گردشگری در استان زنجان اعم از آژانس‌های مسافرتی، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها، خانه مسافر‌ها، رستوران‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی، کمپ‌های گردشگری و همچنین بازارچه‌ها و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی منوط به ثبت نام در سایت بهداشت و سلامت و دریافت کد فعالیت از روز شنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۹۹ است.

او گفت: تمامی واحد‌های گردشگری استان پس از ثبت نام در سایت ذیل و تایید وزارت بهداشت از تاریخ ۶ اردیبهشت می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر بگیرند.

ارجمند افزود: لازم به یادآوری است واحد‌هایی که در سایت وزارت بهداشت ثبت نام نکرده باشند هیچگونه مجوزی برای فعالیت ندارند و با آنان برخورد قانونی می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.