سخنگوی حزب کارگر انگلیس اعلام کرد دولت برای ناکارآمدی خود در مواجهه با همه‌گیری ویروس کرونا در کشور باید پاسخگو باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی حزب کارگر انگلیس امروز چهارشنبه اعلام کرد وزرای کابینه باید برای اشتباهاتی که در مقابله با شیوع ویروس کرونا مرتکب شده‌اند، پاسخگو باشند.

سخنگوی «کر استارمر» رهبر جدید حزب کارگر انگلیس با تاکید بر این موضوع گفت البته اولویت اول آن‌ها باید رفع نگرانی‌های اساسی کشور در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا باشد.

استارمر که به تازگی جانشین جرمی کوربین، رهبر پیشین حزب کارگر انگلیس شده است تا به امروز ترجیح داده بود تا از چیزی که از آن به عنوان رویکرد سازنده یاد می‌کند، در مقابل ناکارآمدی دولت بوریس جانسون در مواجهه با همه گیری کرونا پیروی کند. رهبر حزب کارگر انگلیس پیش از این گفته بود دولت انگلیس در مواجهه با کرونا کُند عمل کرده و باید به این مسئله رسیدگی شود.

پس از هفته‌ها دفاع دولت انگلیس از میزان آزمایش‌های تشخیصی کرونا، معاون وزیر بهداشت انگلیس در امور مراقبت‌های ویژه امروز چهارشنبه ضمن اذعان به اشتباهات استراتژیک دولت گفت تعداد کم آزمایش‌های تشخیصی ابتلا به ویروس کرونا واقعا نگران‌کننده است.

روزنامه گاردین نیز به تازگی گزارش داد کوتاهی دولت انگلیس در تدارک و عرضه ماسک‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا تا جایی پیش رفته، که متخصصان در این کشور از مردم خواستند خودشان ماسک تولید کنند.

رویکرد دولت انگلیس در مواجهه با شیوع گسترده کرونا، انتقاد‌های زیادی را در میان شخصیت‌ها و محافل سیاسی این کشور برانگیخته است. بر اساس تازه‌ترین آمار رسمی تاکنون ۱۲۹.۰۴۴ نفر از مردم انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۷.۳۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار