ساعت پخش اخبار تلوزیون صدا وسیمای استان مرکزی از اول ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند.

تغییر ساعات پخش اخبار شبکه آفتاب از اول ماه مبارک رمضانپیام امیری معاون خبر صداوسیمای استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از تغییرات در ساعات پخش اخبار تلوزیون شبکه آفتاب و گفتگوی ویژه خبری از اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

امیری افزود: با توجه به هم زمانی مجموعه خبری بخش دوم تلویزیون صدا وسیمای استان مرکزی با ویژه برنامه افطار و لحظات اذان مغرب به افق اراک، با مصوبه شورای تامین و پخش کنداکتور شبکه آفتاب از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه مصادف با اول ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند و یک ساعت زودتر پخش می‌شود.

او اضافه کرد: بر این اساس اخبار ساعت ۲۰ تلوزیون صدا وسیمای استان مرکزی در ساعت ۱۹ پخش خواهد شد، اما دو مجموعه خبری دیگر سیمای شبکه آفتاب طبق روال گذشته در ساعات ۱۱ و ۲۳ پخش می‌شود.

معاون خبر صداوسیمای استان مرکزی بیان کرد: همچنین برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه آفتاب هم که تا کنون چهارشنبه شب‌ها بعد از خبر ساعت ۲۰ پخش می‌شد در ماه مبارک رمضان، در همین روز بعد از خبر ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

پیش از این هم از روز شانزدهم فروردین ماه امسال خبر‌های رادیو تغییر کرد و در ۳ بخش ساعت ۱۰ ساعت ۱۲ و ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

دیگر تغییر اینکه از روز شانزدهم فروردین ماه امسال شبکه آفتاب در روز‌های تعطیل و جمعه‌ها هم یک بخش خبری رایو در ساعت ساعت ۱۶ و یک بخش خبری تلویزیونی در ساعت ۲۰ دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.