فرماندار زرند از جذب و پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سال گذشته جهت توسعه اشتغال و افزایش تولید روستایی زرند خبر داد.

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان جهت توسعه اشتغال روستایی زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی صادق زاده فرماندار زرند به همراه نورالدینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و  ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، صبح امروز سوم اردیبهشت ماه از واحد تولید ژل رویال زنبور عسل ریحانشهر زرند بازدید کرد.

صادق زاده در این بازدید با بیان اینکه افزایش تولیدات و اشتغال پایدار روستایی از مهم‌ترین مولفه‌های ایجاد جوامع بشری توسعه یافته و پیشرفته با رفاه بالای اجتماعی میباشد، موفقیت شهرستان زرند در سال گذشته جهت تخصیص، جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان را بسیار مطلوب و مفید دانست.

او در همین راستا و عملیاتی نمودن شعار "رونق تولید" درسال گذشته، از جذب و پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی و تخصیص آن به بیش از ۱۰۰ طرح مختلف تولیدی در روستا‌های شهرستان خبر داد.

فرماندار زرند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و شعار جهش تولید امسال، از تخصیص بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اولین جلسه سالجاری کمیته فنی کارگروه اشتغال استان کرمان به طرح‌های اشتغال روستایی شهرستان زرند خبر داد و این طرح‌ها را در قالب ۴ طرح پرورش شترمرغ، ایجاد و توسعه واحد‌های بوم گردی و تولید ژل رویال زنبور عسل عنوان کرد.

صادق زاده با بیان اینکه در سال جاری نیز همچون سال گذشته با جدیت به دنبال جذب حداکثری اعتبارات اشتغالزایی بویژه در مناطق روستایی خواهیم بود، اولویت طرح‌های سال ۹۹ در شهرستان زرند را افزایش و تثبیت اشتغال و تولیدات اعلام کرد.

فرماندار زرند در بازدید خود از این واحد تولیدی ژل بسیار مفید و سودآور رویال زنبور عسل، و بررسی روند تولید این ژل و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی، از تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به این واحد جهت توسعه، افزایش تولید و اشتغالزایی در این واحد و همچنین قول مساعد جهت حمایت و پیگیری جهت ایجاد شرکت تعاونی زنبورداران عسل زرندی خبر داد.

ژل رویال عسل که به نام‌های ژل سلطنتی و یا ژل ملکه زنبور عسل در میان مردم شناخته شده است، یک ماده شیری رنگ بسیار قوی و محدود و با قیمت بالا می‌باشد که این ماده بسیار پر انرژی و جزو مواد گرم بوده که دارای خواص درمانی و فواید زیاد است که برای برطرف کردن بسیاری از بیماری‌ها در طب ایرانی سنتی استفاده می‌گردد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار