معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: صاحبان واحد‌های تولیدی استان نسبت به حفظ سلامت کارگران به عنوان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: هدف از این بازدید‌ها را با توجه به شیوع ویروس کرونا، پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های استان رعایت شود و با دقت در راستای حفظ سلامت خود فعالیت کنند.

او بیان کرد: توسط وزارت بهداشت، برای هر صنف و فعالیتی، پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده است که همه باید آن‌ها را رعایت کنند.

نعمتی اظهار کرد: از ظرفیت‌های شرکت‌های پتروشیمی و پالایش گاز در توسعه استان باید استفاده شود و یکی از زمینه‌های توسعه استان، استفاده از ظرفیت این واحد‌ها است.

او شرط اصلی برای مواجه با کرونا را رعایت مسائل بهداشتی عنوان کرد و ادامه داد : با هم افزایی و تعامل، این بیماری را شکست داده تا زندگی مردم به روال عادی برگردد.

نعمتی اضافه کرد: باید مدیران بر حضور دوسوم نیرو‌ها در محل کار توجه ویژه داشته باشند و اگر کارگری مشکل زمینه‌ای و بیماری دارد، با توجه به افزایش ابتلای این بیماری در بین سایرین، از دورکاری استفاده کرده یا مرخصی استحقاقی بگیرند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.