امام جمعه شهرستان مهریز گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در استان یزد نماز جماعت تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ضمن تقدیر از همه روحانیون همیشه در صحنه، همراه در کلیه امورات و دستورات و متعهد شهرستان مهریز، گفت: مطابق با تصمیمات ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ویروس در استان یزد نماز جماعت تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار نمی‌شود و امیدواریم ائمه جماعات به این مهم اهمیت دهند.

او با اشاره به قرارگاه مواسات و کمک مومنانه شهرستان، افزود: این قرارگاه با هدف کمک به افراد نیازمندی که در پدیده ویروس منحوس کرونا آسیب جدی دیده اند با حفظ کرامت کمک می‌شود.

حجت الاسلام محی الدینی از روحانیون خواست: افطاری و سحری در قالب بسته‌های غذایی به افراد نیازمند محله‌های شهرستان مهریز با تاکید بر حفظ کرامت آن‌ها اهدا شود.

امام جمعه مهریز ادامه داد: جلسات قرآن در ایام ماه مبارک رمضان با حفظ و رعایت نکات بهداشتی در خانه‌ها تا زمان باز شدن درب همه مساجد انجام شود.

حجت السلام محی الدینی تصریح کرد: پخش دعا و اذان از ماذنه‌ها مساجد در زمان اذان از همه مساجد‌های شهرستان مهریز پخش شود.

او تاکید کرد: نباید از معنویات و توسل در ماه رمضان غافل شد و باید زیر ساخت مذهبی و فرهنگی این ایام را در فضای مجازی ایجاد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار