‏‏‏‏مشاور شهردار تهران، پس از انتشار ویدئو زننده سحر قریشی، مطلبی را در حساب توییتری خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار ویدئویی از سحر قریشی و حرکت زننده او مقابل دوربین، بسیاری از کاربران توییتری در واکنش به این اقدام و توهین به یکی از پارکبانان شهر، مطالبی را منتشر کردند. همچنین غلامحسین محمدی ‏‏‏‏مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. 

محمدی در حساب توییتری خود ضمن انتشار به ویدئوی روز گذشته قریشی بازیگر سینمای ایران، به زحمات بی‌شائبه پاکبانان شهر اشاره کرده و نوشته است:

" کاش بجای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس میدیدیم و لحظه‌ای تصور میکردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟! شاید از نزدیک میدیدیم در این روز‌های کرونایی؛ زیبایی شهرمان را مدیون پاکبانان سبزپوش هستیم. "

کاش بجای تَبرج کمی فکر می‌کردیم


بیشتر بخوانید: رفتار زشت و زننده سحر قریشی با یک پاکبان


گفتنی است؛ روز گذشته از سحر قریشی بازیگر فیلم‌های سینمایی، ویدئویی منتشر شد که در آن قریشی به خاطر همرنگ بودن لباسش با یکی از پاکبانان، او را مسخره می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۴:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
دنیای عجیبی است.این آقایان اول این به اصطلاح سلبریتی ها رو برجسته میکنند برای مقاصد کثیف خودشون.حالا که نتیجه داده و نتیجه عکس وانسانیت رو زیر سوال برده اند، طلبکار شده اند.حداقل شما ها حرف نزنید که نتیجه رفتار خودتونه.شما اگر در مقابل سگ بازیهای اینه به موقعواکنش نشن میدادید الان به یک انسان شریف اینقدر توهین نمیکردند.بیشرفید اگر این یارو رو به دادگاه نکشانید ودادگاهیش نکنید اگر راست میگید
آخرین اخبار