طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه رمضان با نام «طرح ضیافت» از شنبه ۶ اردیبهشت جاری در کردستان آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان اظهار داشت: هر ساله و در آغاز ماه رمضان، طرح تشدید نظارت بهداشتی با عنوان «طرح ضیافت» در سراسر استان آغاز می‌شود و امسال نیز این طرح از روز شنبه ششم اردیبهشت سال‌جاری اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح با بهره‌گیری از تعداد ۷۴ نفر از نیرو‌های دامپزشکی استان در قالب ۲۲ اکیپ از شهرستان‌ها و ۱۰ اکیپ از بازرسان ستادی آغاز خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: تمامی مراکز عرضه، تولید، نگهداری و فروش فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه‌بندی و بسته‌بندی، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن تهیه غذای آماده، رستوران‌ها، غذاخوری‌های بین راهی، مراکز جمع‌آوری شیر و کارخانجات خوراک دام و طیور مورد بازرسی دقیق و منظم پرسنل خستگی‌ناپذیر و پرتلاش دامپزشکی قرار خواهد گرفت.

ورمقانی از مردم استان درخواست کرد موارد مشکوک در زمینه یادشده را از طریق سامانه پیغام‌گیر شبانه‌روزی ۱۵۱۲ و یا تماس با شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی نمایند تا پس از بررسی رسیدگی‌های لازم بعمل آید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار