سفیر چین در آمریکا از دولت این کشور به دلیل سیاسی کردن موضوع شیوع ویروس کرونا و تلاش برای بدنام کردن چین انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کو تیانکای، سفیر چین در آمریکا از دولت این کشور به دلیل سیاسی کردن شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

بر این اساس، وی گفت: برخی سیاستمداران می‌کوشند با ارائه ادعا‌های واهی اطلاعات علمی درباره شیوع ویروس کرونا را بی اثر کنند.

این مقام چینی خاطر نشان کرد: موردی که مرا نگران می‌کند عدم شفافیت در موضوعات سیاسی به ویژه در ایالات متحده است. برخی افراد می‌کوشند بدون توجه به دیدگاه دانشمندان دیگر کشور‌ها را بدنام کنند و ادعا‌های بی اساس را به آن‌ها نسبت دهند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد شیوع ویروس کرونا به طور مرتب چین را مورد شماتت و سرزنش قرار می‌دهد. وی از ویروس چینی و ویروس ووهان برای نامیدن ویروس کرونا استفاده می‌کند. ترامپ در سخنرانی امروز خود گفت: بیش از هر رئیس جمهور دیگری در آمریکا تدابیر قاطعانه علیه چین اتخاذ کردم و اگر لازم باشد به توافقات خود با این کشور پایان خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
طبق ادعای مقامات آمریکائی اگر چین در مسئله ویروس کرونا مقصر است......چرا؟ ناو هواپیمابر تئودور روزولت که فقط روی آبهای اقیانوسها گشت زنی داشته و با هیچ کجا مربوط نبوده چندین صد نفر مبتلای به ویروس کرونا را دارد؟....چرا؟ مرکز پنتاگون آمریکا در قلب خودش چندین صد نفر مبتلای به کرونا را دارد؟ چرا؟ بیشترین آمار کشته شدگان ویروس کرونا در نیو یورک و واشنگتن هستند؟
آخرین اخبار