اقدامات جهادی بانوان در شرایط کرونا، تداعی گر دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار جهادی خواهران بسیجی در مبارزه با ویروس کرونا در کارگاه های تولیدی ماسک، یاد آور حرکت جهادی بانوان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اقدامات جهادی بانوان در شرایط کرونا، تداعی گر دوران دفاع مقدسسردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بازدید سرزده از شهرستان زرند از کارگاه تولید ماسک شهدای مدافع سلامت این شهر و کارگاه تولید محصولات بهداشتی شهدای مدافع سلامت حوزه ابالفضل (علیه السلام) ناحیه زرند  بازدید کرد. 

 او در این بازدیدها با بیان اینکه یکبار دیگر زیبایی نقش ارزشمند زنان و خواهران در دفاع مقدس را شاهد هستیم، گفت: آن زمان بانوان کار پشتیبانی جنگ را برعهده داشتند و در این زمان نقش بانوان پشتیبانی و جهاد سلامت است که جادارد از همه خواهران و کسانی که در سراسر استان و خصوصا در شهرستان زرند جهاد می‌کنند، قدردانی کنم. 

 سردار معروفی ضمن خسته نباشید به همه خواهران بسیجی با بیان اینکه برای من هم لذت بخش بود که دراین کارگاه، دانش آموز، دانشجو، طلبه و خانه دار، چقدر زیبا کنار هم چنین کار جهادی را انجام می‌دهند، افزود: کار زیبای شما این است که دانش آموز، دانشجو، طلبه و خانه دار در کنار هم کار جهادی می‌کنید و این ماسک به دست هر کس برسد؛ چون سلامتی فرد حفظ می‌شود،  شما را دعا می‌کند. 

 او بیان کرد: خداوند متعال به ما توفیق داد در کنار سفیران سلامت استان کرمان در کنار مجموعه سپاه پاسداران و اقشار مختلف بسیج مستضعفین در سراسر استان، ۱۱۰ کارگاه ماسک را با ظرفیت تولید روزانه ۵۵ هزار عدد ماسک راه اندازی و ماسک های تولیدی را بین اقشار مختلف مردم، داروخانه‌ها و مراکز درمانی توزیع کنیم.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در  مجموعه ناحیه مقاومت بسیج زرند، ۱۲ کارگاه با ۱۵۰ دستگاه چرخ خیاطی راه اندازی شده است، گفت: در این کارگاه ها بسیجیان، روزانه ۵ هزار عدد ماسک تولید می کنند. 

او تصریح کرد: در این ۱۲ کارگاه فعال شهرستان زرند، خواهران دانشجو، طلبه، دانش آموز و خانه دار در کنار هم از قبل ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کنند و علاوه بر تولید ماسک، بنا به نیاز مجموعه علوم پزشکی، لباس ایزوله بیمارستانی  هم می‌دوزند. 

 سردار معروفی با بیان اینکه کلیه محصولات، زیر نظر مرکز بهداشت استریل و بسته بندی می شوند، افزود: ماسک های تولیدی در اختیار داروخانه ها و مردم قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه از حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (سلام الله علیها) و حوزه شهری علی بن ابی طالب (علیه السلام) ناحیه زرند بازدید و سرکشی به عمل آورد و  فرماندهان این رده‌ها گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه مقاومت خود را بیان کردند. 

انتهای پیام / م 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار