به‌روزرسانی جدید OneDrive با قیمت ارزان‌تر

به‌روزرسانی جدید OneDrive اندروید این برنامه را با پیشرفت‌های جدید روبه‌رو کرده است.

به‌روزرسانی جدید OneDrive با قیمت ارزان‌تربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس OneDrive که پیش‌تر با نام اسکای‌درایو شناخته شده بود یک سرویس میزبانی فایل است که به کاربران امکان بارگذاری و همگام‌سازی فایل‌ها را در یک فضای ابری می‌دهد و از طریق مرورگر وب یا سایر دستگاه‌های محلی می‌توان به فایل‌ها دسترسی داشت. این سرویس بخشی از خدمات آنلاین ویندوز لایو است و به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌های خود را به صورت خصوصی، اشتراک با برخی افراد یا به صورت عمومی باگذاری کنند. برای دسترسی به فایل‌هایی که به صورت عمومی منتشر شده‌اند نیازی به حساب کاربری مایکروسافت نیست.


بیشتر بخوانید: بهترین روش برای بازیابی تصاویر پاک شده در دستگاه‌های اندرویدی


برنامه OneDrive مخصوص سیستم عامل اندروید اخیرا با پیشرفت‌های جدیدی به‌روزرسانی شده است. به‌روزرسانی جدید این برنامه برای کاربران عمومی خود شرایطی را فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند تجربه به اشتراک گذاشتن تصاویر را با سرعت بهتری داشته باشند. تا کنون، OneDrive به کاربران خود اجازه می‌داد تا بتوانند برنامه‎‌های ذخیره‌سازی خود را با شروع از ۲۰۰ گیگابایت به‌روزرسانی کنند. با به‌روزرسانی جدید این برنامه، یک پیشنهاد جدید اشتراک‌گذاری برای ۱۰۰ گیگابایت ارائه شده است.

این به‌روزرسانی برای مشترکانی که به عنوان کاربر تجاری به حساب می‌آیند، اجازه خواهد داد تا بتواند فایل‌های ورد و پاورپوینت خود را در این برنامه درست کنند و به اشتراک بگذارند. گفتنی است، این به‌روزرسانی برای کاربران اندرویدی از طریق فروشگاه پلی‌استور گوگل قابل دانلود است.

به‌روزرسانی جدید OneDrive با قیمت ارزان‌تر

این سرویس به کاربران جدید خود ۷ گیگابایت فضای رایگان اختصاص می‌داد ولی از سال ۲۰۱۴ برای رقابت با گوگل درایو، این فضا را به ۱۵ گیگابایت افزایش داد. همچنین امکان خرید فضای بیشتر وجود دارد. اسکای‌درایو با استفاده از تکنولوژی html5 ساخته شده و می‌توان فایل‌های تا ۳۰۰ مگابایت را با استفاده از کشیدن و رها کردن در مرورگر وب آپلود کرد یا توسط نرم‌افزار کاربردی مخصوص مایکروسافت ویندوز و اواس‌ده تا ۲ گیگابایت را آپلود کرد و همچنین می‌توانید فایل‌های آپلود کرده خودرا در وان‌درایو را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار