سرمست در جلسه شورای راهبری مدیریت بر لزوم احصاء نیاز‌ها و ظرفیت‌های ادارات قم در جهت تحقق دولت الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرمست استاندار قم با اشاره به دورکاری در بسیاری از ادارات و استفاده مردم از اینترنت برای انجام کار‌های روزمره از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا گفت: این شرایط فرصتی مناسب است تا همه نهاد‌ها ادارات و ارگان‌های خدمت رسان از جمله شهرداری گام‌های موثری در جهت تحقق دولت الکترونیک بردارند.

سرمست افزود: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری مورد تاکید دولت تدبیر و امید است و برای آن نیز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده و استان قم باید یکی از استان‌های برتر در زمینه تحقق دولت الکترونیک باشد.

استاندار قم در آخر با بیان اینکه در کنار شناسایی ظرفیت‌ها و احصاء نیاز‌های ادارات برای تحقق دولت الکترونیک نیاز به فرهنگ سازی استفاده از خدمات الکترونیکی در مردم است گفت: زمانی بانکداری الکترونیک آماده‌ی خدمات رسانی به مردم بود، اما شهروندان توان استفاده از آن را نداشتند و امروز می‌بینیم با گسترش فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک در بانک‌ها بسیاری از کار‌های مردم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

 در این جلسه اعضای شورای راهبری مدیریت و تحقق دولت الکترونیک برخی مشکلات و موانع پیش روی خود را در جهت توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان ارائه دادند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار