جدیدترین اخبار فاش شده از محصولات بعدی سامسونگ خبر از عرضه تبلت Galaxy Tab S7 این شرکت با مشخصات 5G می‌دهد.

پشتیبانی نسل بعدی تبلت سامسونگ از 5Gبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ مدتی است در حال توسعه تبلت جدید خود است تا بتواند آم را جایگزین Galaxy Tab S6 کند و همچنین قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را هم به ان اضافه کند. انتظار می‌رود این تبلت پرچمدار، Galaxy Tab S7 نامیده شود که یک مدل آن قرار است نمایشگری ۱۱ اینچی و مدل بزرگتر آن نمایشگر ۱۲.۴ داشته باشد. بر اساس گزارش جدید Galaxy Club، به قلم هوشمند سامسونگ، S-Pen سامسونگ مجهز خواهند شد. این گزارش تازه منتشر شده همچنین به این نکته اشاره کرده است که مدل‌های قادر به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G، این دفعه برای عرضه در بازار خارج از کره جنوبی هم آماده خواهند شد. به این ترتیب، انتظار می‌رود این تبلت‌ها ابتدا در اروپا و سپس در آمریکا عرضه شوند. شماره مدل تبلتی که قرار است برای بازار اروپا عرضه شود، SM-T۹۷۶B است.


بیشتر بخوانید: سامسونگ موفق به فعالسازی پهنای باند 8.5Gbps روی فناوری 5G شد


با توجه به نام‌هایی که به تازگی برای محصولات سامسونگ انتخاب می‌شود، انتظار می‌رفت که جدیدترین پرچمدار تبلت این شرکت هم نامی جدید مانند «Galaxy Tab S20» برای خود داشته باشد. با وجود این که نام پرچمداران جدید سامسونگ، Galaxy S20 است و قرار است فبلت آینده این شرکت هم نام Galaxy Note 20 داشته باشد، حدس و گمان‌ها بر این اساس بود نام تبلت بعدی هم نام خانواده‌های پرچمدار سامسونگ را خواهد گرفت، اما هنوز هیچ چیز درباره آن مشخص نیست و فقط خبر‌های غیر رسمی از مدل بعدی تبلت سامسونگ منتشر شده است.

پشتیبانی نسل بعدی تبلت سامسونگ از 5G

انتظار می‌رود تبلت‌های جدید سامسونگ همزمان با معرفی گوشی جدید این شرکت، Galaxy Note 20 در مراسم Unpacked رونمایی شود، اما همچنین این احتمال وجود دارد که زودتر از این مراسم در ماه‌های جولای یا آگوست به صورت رسمی معرفی شوند. شایعه‌ها همچنین در این باره خبر می‌دهند که در مراسم Unpacked سامسونگ قرار است جانشین Galaxy Fold هم رونمایی شود. مراسم‌های رونمایی سامسونگ معمولا برای هفته اول آگوست برنامه‌ریزی می‌شوند. با توحه به بحرانی که در جهان اتفاق افتاده است، می‌توان تصور کرد که این مراسم رونمایی سامسونگ یا به طور کامل به تعویق می‌افتد یا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار