مدیرعامل شرکت مخابرات از انجام ظرفیت سازی تبدیل ۲۴۸ هزار پورت اینترنت پرسرعت در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از انجام ظرفیت سازی تبدیل ۲۴۸ هزار پورت اینترنت پرسرعت و واگذاری به ۶۲ هزار مشترک در تهران خبر داد. مهندس سیدمجید صدری اظهار داشت: فرایند تکمیل زیرساخت‌ها در مراکز مخابراتی جهت ارایه VDSL به مشتریان به صورت شبانه روزی در حال انجام است و در تلاشیم تا با ارایه اینترنتی با حداقل ۴ برابر سرعت فعلی، علاوه بر تامین رضایت مشتریان، در توسعه و پیشرفت کسب و کار‌های مبتنی بر اینترنت و استفاده عمومی از پهنای باند پرسرعت که نیاز جامعه امروز است، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه ریزی کلی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل کشور خبر داد و گفت: با حمایت‌های وزیر محترم ارتباطات و کوشش جهادی کارکنان تلاشگر شرکت مخابرات ایران، فرآیند نصب تجهیزات در مناطق دارای امکانات با سرعت مطلوبی در حال انجام است و در تلاشیم به زودی گستره پوشش VDSL را به سطح کشوری تبدیل کنیم.


بیشتر بخوانید: نسل جدید اینترنت در شهر قم تکمیل و واگذار شد


وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۰ هزار مشترک مخابرات ایران در تهران درخواست ارتقا داده‌اند، گفت: با تلاش متخصصان شرکت مخابرات ایران واگذاری به مابقی هم با سرعت در حال انجام است.

سیدمجید صدری، امر توسعه و تامین حداکثری خدمات مورد نیاز مشتریان در شرکت مخابرات ایران را امری ضروری دانست و افزود: همزمان با عملیات توسعه کمّی در سراسر کشور، به دنبال تحقق کیفیت حداکثری هستیم تا نیاز‌های تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران به خوبی تامین شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار