معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین برنامه‌های حوزه بانوان استان در سال جاری حول محور حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی درنشست حوزه بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید و اهمیت موضوع تولید و اشتغال، مهم‌ترین برنامه‌های حوزه بانوان استان در سال جاری حول محور حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.
 
او افزود: در این راستا فرمانداران توجه ویژه‌ای به موضوع اشتغال زنان در سطوح کلان و خرد داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به موضوع مدیریت ویروس کرونا و نقش بانوان در این حوزه ادامه داد: برنامه ریزی سال جاری با توجه به پروتکل‌های اعلام شده ستاد مقابله با کرونا تدوین و اجرا می‌شود.

طاهره طهماسبی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در ادامه به ارائه گزارش عملکرد شهرستان‌ها در سال ۹۸ و تبیین برنامه‌های سال ۹۹ در محور‌های اقتصادی و اشتغال، آسیب‌های اجتماعی، آموزش، ترویج سبک زندگی، افزایش مدیران زن، سلامت و کودکان پرداخت.

انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.