مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه گفت: تاکنون نزدیک به ۹ هزار راننده تاکسی و ۲۱۰ راننده اتوبوس بسته‌های رایگان بهداشتی دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سجاد سلیمانی  با تأکید بر اینکه ضدعفونی ناوگان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی تا زمانی که بیماری کرونا ویروس با طیف شیوع گسترده جان شهروندان را تهدید کند، ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: در این راستا نیازمند همکاری صبورانه همشهریان در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل ونقل عمومی هستیم.

او بیان کرد: برای مهار و ریشه‌کن کردن کرونا و تا زمان کنترل این ویروس، در راستای رعایت  دستورالعمل بهداشتی باید رانندگان تاکسی دو نفر در صندلی عقب سوار کنند و شهروندان و رانندگان اتوبوس‌ها نیز بر رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در اتوبوس‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۹ هزار راننده تاکسی و ۲۱۰ راننده اتوبوس، بسته‌های رایگان بهداشتی شامل؛ ماسک، مواد ضدعفونی کننده به همراه بروشور آموزشی طبق پروتکل ویژه حمل و نقل را دریافت کرده‌اند، گفت: تلاش داریم تا در صورت امکان مرحله دوم توزیع بسته‌های بهداشتی برای رانندگان حمل ونقل ونقل شروع کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.