عرضه سری جدید گوشی‌های ریلمی به تعویق افتاد

با شیوع ویروس کرونا و اجرای قوانین جدید در هند، شرکت ریلمی ناچار است زمان عرضه رسمی گوشی Narzo 10 را تا اطلاع ثانوی عقب بیاندازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترش شیوع ویروس کرونا در جهان و ایجاد مشکلات متعدد، بسیاری از برنامه‌های جهانی مانند نمایشگاه‌ها عقب افتاده‌اند. در این بین خیلی از شرکت‌ها نیز زمان رونمایی از محصولاتشان را به تعویق انداخته‌اند.

طبق اطلاعات به دست آمده، شرکت ریلمی اخیرا تصمیم گرفته بود تا زمان انتشار سری گوشی‌های هوشمند Realme Narzo 10 خود را در هند، از تاریخ ۲۶ مارس به ۲۱ آپریل بیاندازد.

جزئیات اقدامات اخیر شرکت ریلمی برای انتشار محصولات خود در هند

طی روز گذشته، صفحات رسمی شرکت ریلمی تلاش کردند تا با انتشار یک بیانیه رسمی اطلاعاتی را درباره زمان عرضه گوشی‌های هوشمند خط تولید جدید خود را در اختیار کاربران خود بگذارند. با توجه به بیانیه جدید، به نظر می‌آید که شرکت ریلمی قصد دارد تا تاریخ مشخص شده را نیز باری دیگر به تعویق بیاندازد.

حساب کاربری رسمی این شرکت در صفحات مجازی نوشت: " دوستان، ما می‌دانیم که بسیاری از شما مدت‌هاست که در انتظار عرضه نهایی سری گوشی‌های هوشمند Realme Narzo هستید، با این حال به علت شرایط پیش آمده پس از شیوع ویروس کرونا و قوانین جدید وضع شده از طرف دولت‌ها هر گونه فعالیت غیرضروری ممنوع اعلام شده است. از این جهت ما زمان عرضه محصولاتمان را تا اطلاع ثانوی عقب انداختیم".

عرضه سری جدید گوشی‌های ریلمی به تعویق افتاد

ریلمی قرار بود تا گوشی‌های سری Narzo 10 را در تاریخ ۲۱ آپریل طی یک مراسم آنلاین معرفی رسمی و سپس عرضه کند. حالا به دلیل اقدامات کشور هند به نظر می‌آید که شرکت ریلمی باری دیگر ناچار است که برنامه‌ریزی خود را تغییر دهد. بر اساس قانون جدید هند هرگونه معرفی و عرضه محصولات غیرضروری در این کشور ممنوع شده و شرکت‌ها نیز می‌بایست از این قوانین پیروی کامل را داشته باشند.

این قانون قرار است تا پایان قرنطینه کشور هند به طول بیانجامد، در نتیجه زمان مشخصی برای انتهای تاریخ قانون اجرایی وجود ندارد. شیوع ویروس کرونا در جهان بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها را تحت شعاع خود قرار داده و این تنها شرکت ریلمی نیست که از عواقب شیوع این بیماری رنج می‌برد.


بیشتر بخوانید: ۱۰ روش کاربردی برای کاهش مصرف اینترنت تلفن همراه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار