مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت پشتیبانی از ستاد مبارزه با ویروس کرونا، انجمن صنفی و تعدادی از کارخانجات آردسازی استان بصورت جداگانه جمعا ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی کردند.

غلامعلی گنجعلی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از آغاز بحران کرونا اقدامات خوبی با مشارکت کارخانجات آردسازی سیستان و بلوچستان انجام شده است.

اوگفت: ۳۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی از سوی انجمن صنفی کارخانجات آرد استان و ۴۰۰ میلیون ریال نیز از سوی کارخانجات آرد کنگان، نشاطی و کوثر به منظور تهیه و خرید تجهیزات کمک تنفسی مبارزه با ویروس کرونا به ستاد مبارزه استانی پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان افزود: در اقدامی دیگر مجتمع تولیدی آرد کنگان ۲ دستگاه تنفسی برای بیماران کرونایی خریداری و به ستاد مبارزه با کرونا استان اهدا کرده است.

او بیان کرد: علاوه بر اقدامات فوق در جهت رفاه حال مراجعان به ادارات غله در سطح استان و زیر مجموعه، تمامی اماکن عمومی آن‌ها مانند کارخانجات آردسازی در سراسر سیستان و بلوچستان از جمله خطوط تولید و اتاق‌های کارکنان کارخانه، کلیه مراکز خرید تضمینی گندم، دانه‌های روغنی و همچنین اتاق‌های پرسنل ادارات غله در سطح استان چندین مرحله گندزدایی و مجهز به ماسک و دستکش یکبار مصرف شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار