رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی سپاه آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان سرهنگ پاسدار شاپور احمدی گفت: سپاه و بسیج در راستای کمک به اقشار ضعیف و نیازمند در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شدند و بسته های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دیدند.

او به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سپاه ناحیه مقاومت بسیج آبادان اشاره کرد و افزود:نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شدند و برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، حبوبات، رب‌گوجه و چای با مبلغی در حدود ۲میلیون ریال در نظر گرفته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: در مرحله اول توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته بین نیازمندان در نظر گرفته شد و در مرحله‌های بعدی در ماه مبارک رمضان توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر در۲ مرحله پیش‌بینی شده است.

سرهنگ پاسدار احمدی به مشارکت  شیوخ و سران عشایر در طرح رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و اظهار داشت:خانواده‌های نیازمند جا مانده از مرحله اول توسط پایگاه‌های بسیج در مساجد شناسایی و در مرحله‌های بعدی به آنها کمک خواهد شد.

نخستین مرحله‌ رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان خرمشهر نیز با اعلام رمز مشترک " یا امام حسن مجتبی(ع) توسط "سردار سرتیپ شاهوارپور" فرمانده سپاه استان خوزستان آغاز شد .

در این طرح بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.