مدیر مرکز هماهنگی کانون‌های آستان قدس رضوی لارستان با بیان اینکه کار خادمیاران در ایام شیوع کرونا تعطیل نشده است، از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی جهانگیری، مسئول مرکز هماهنگی کانون‌های آستان قدس رضوی لارستانبا بیان اینکه در لارستان ۴۵۰ خادمیار رضوی حضور دارند، گفت: این خادمیاران که از قشر‌های مختلف مردم این شهرستان هستند، در ۲۳ کانون موضوعی تخصصی، همچون مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده و کانون‌های سلامت، هنر، شعر، جوانان رضوی، علمی، آموزشی، کمک به نیازمندان و ... همراه با مربیان مجرب فعالیت می‌کنند.

او یادآور شد: در شهر لار ۵ کانون محله‌ای نیز وجود دارد که این‌ها نیز خدمات‌رسانی فعالی در سطح محله خود با تشکیل بانک اطلاعات محله‌ای دارند.

جهانگیری گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی، رب گوجه و ... توسط خادمیاران رضوی بین نیازمندان شهر و روستا توزیع و بیش از ۳۰۰ پرس غذای تبرکی حضرت در دو نوبت به بیماران و کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) لارستان تقدیم شده است.

جهانگیری همچنین کمک آستان قدس رضوی به قرارگاه جهادی نجف، تقدیم چندین کارت هدیه به مستمندان، کمک در غربالگری و تب‌سنجی و برداشت گیاه آلوورا توسط خادمیاران، دیدار و تقدیر از کادر بهداشتی و درمانی و پرستاری شهرستان، قربانی کردن ۱۵ گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان شهر لار و ... از دیگر فعالیت‌های این مرکز در این ایام دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.