چند طرح گردشگری و توسعه صنعتی در خراسان رضوی به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست خراسان رضوی، طرح توسعه سه شهرک صنعتی در حریم مشهد و ۲ طرح گردشگری در حریم گلبهار به تصویب رسید. همچنین این کارگروه با ۲ طرح گردشگری در چناران موافقت کرد.
 
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی با اشاره به "شیوه نامه ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی برای طرح‌های کشاورزی و تولیدی و طرح‌های غیرکشاورزی" گفت: زمین دولتی با گستره زیاد به ایجاد شهرک صنعتی اختصاص می‌یابد به طوری که کارآفرینان در توسعه طرح‌های صنعتی هیچ محدودیتی نداشته و اراضی این شهرک از نظر شرایط لازم برای استقرار صنایع، مورد وثوق همه دستگاه‌های اجرایی اعم از اداره منابع طبیعی، اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری و شرکت‌های خدمات زیربنایی می‌باشد.

در این کارگروه با توسعه شهرک صنعتی توس و ماشین ابزار هر کدام به مساحت ۱۰۰ هکتار و توسعه پارک علم و فن‌آوری به مساحت ۵۰ هکتار نیز موافقت شد.

احداث مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و ایجاد شهرک صنعتی خصوصی در حریم مشهد و ایجاد مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در خواف نیز به تایید این کارگروه رسید.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.