مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان یکهزار بسته مواد غذایی از سوی این نهاد بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام محسن مومنی‌مقدم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: این بسته‌ها از محل در آمد موقوفات سیستان و بلوچستان تهیه و با همکاری سپاه در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او ارزش هر سبد غذایی را ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق و بخشش در سایه منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه مساوات از محور‌های این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: اوقاف با اجرای این طرح به دنبال ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مساوات و صدقه و ایجاد زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

مومنی مقدم از توزیع ۱۰ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این نهاد با همکاری هیات امنای مساجد سیستان و بلوچستان از محل در آمد موقوفات عام و درمانی در راستای کمرنگ شدن مشکلات فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به توزیع مواد ماسک اقدام کرده است.

او افزود: ماسک‌های تولید شده بین مردم مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر‌ها که دسترسی کمتری به وسایل و امکانات بهداشتی دارند توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار