فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: رزمایش کمک مومنانه با حضور گسترده خیران و مردم با فرهنگ و با اصالت ایران اسلامی در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی گفت: در این ایام که بیماری کرونا در بسیاری از کشور‌ها ناتوانی آنان را روز به روز آشکارتر می کند فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و تفکر بسیجی باعث شده است اوج زییایی در کمک و خدمت رسانی به مردم از طرف سپاه با همکاری بسیج و سایر نهاد‌های دیگر کشورمان در تاریخ ماندگار شود.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، بیان داشت: این روز‌ها که رزمایش کمک مومنانه با حضور گسترده خیران و مردم با فرهنگ و با اصالت ایران اسلامی در جریان است.

سرهنگ خسروانی ادامه داد: از ضد عفونی کردن معابر وجمع آوری و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی تا اهدای خون و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و توزیع رایگان آن تفاوت ماهوی فرهنگ غربی با ایرانی اسلامی را به دنیا نشان داد و سپاه مفتخر است الگوهایی، چون شهید سلیمانی را به دنیا معرفی می کند که در اوج ولایتمداری، ایثارگری و بصیرت، خدمت به مردم را برای خود تکلیف می دانست.

او ادامه داد: سپاه پاسداران با حضور موثر در عرصه‌های مختلف خاری در چشم و استخوان در گلو برای استکبار شده است.

خسروانی با بیان اینکه سپاه با هوشمندی و ابتکار عمل در مواجهه با نقشه‌های شوم دشمنان توانسته است نقطه اتکا محکمی و منبع امیدی برای آزادی خواهان دنیا باشد، افزود: هرچه دشمنان تلاش می کنند که معادلات را به نفع خودشان تغییر دهند شجاعت، بصیرت، عمل به هنگام، در وسط میدان بودن و ولایتمداری سپاه رشته هایشان را پنبه کرده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.