جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۳۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و ۲۵ کیلو و ۴۴۰ گرم حشیش در یک عملیات پلیسی و دستگیری یک باند خانوادگی و ۲ قاچاقچی دیگر خبر داد.

کشف بیش از ۵۹ کیلو انواع مواد مخدر در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پورجانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی بعمل آمده، مشخص شد یک نفر در پوشش خانواده به همراه ۲ نفر دیگر از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه‌های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به غرب کشور می‌کرند شناسایی شدند.

او افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد توسط این افراد یک محموله مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور بارگیری و در حال انتقال به استان‌های غربی می‌باشد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه در اتوبان زنجان – قزوین یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۳۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و ۲۵ کیلو و ۴۴۰ گرم حشیش کشف شد و یک نفر به همراه خانواده و دو نفر دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ خانی پور با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.