سرهنگ بیدمشکی از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک از کابین راننده یک کامیون با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ "محمد بیدمشکی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، متمرکز بر روی عناصر حمل و انتقال مواد مخدر مشخص شد یک دستگاه کامیون بنز قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به سمت استان‌های مرکزی را دارد.

وی افزود: مراتب پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق زمان حرکت کامیون بنز مشخص شد که با تیزهوشی ماموران و با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از کسب مجوز‌های قضایی لازم کامیون مربوطه در ورودی شهر اصفهان متوقف شد.

سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون مذکور در قسمت کابین راننده مقدار ۱۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه دستگیری یک نفر متهم به همراه ۱۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک را نتیجه این عملیات مشترک عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.