عدم آگاهی و اطلاعات نادرستی که از عمل های زیبایی در بین عموم مردم وجود دارد باعث می شود تا بعضی از افراد ریسک پذیری خود را از دست داده و نسبت به انجام کاشت مو اقدام نکنند .

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای هر کسی در طول زندگی اتفاق افتاده باشد که زمانی برای مرتب کردن خود به جلوی آینه می رود تا صورت خود را مشاهده کند اما ناگهان با تصویری ناخوشایند مواجه می شود! حجم و تراکم موی سر خود را در آینه مشاهده می کند که به شدت کاهش یافته است! در این میان اولین موضوعی که به آن فکر می کند کاشت مو است!

اما آیا کاشت مو در ادامه تصمیم نهایی همه افرادی که در این شرایط قرار می گیرند خواهد بود؟ عدم آگاهی و اطلاعات نادرستی که از عمل های زیبایی در بین عموم مردم وجود دارد باعث می شود تا بعضی از افراد ریسک پذیری خود را از دست داده و نسبت به انجام کاشت مو اقدام نکنند و در نتیجه از نعمت داشتن موهای طبیعی و ظاهری بی نقص بی بهره می مانند.

کاشت مو اتوماتیک با جدیدترین متد روز دنیا در کلینیک هلیا

عوارض جانبی یا ترس هایی که از نتایج کاشت مو با روش های سنتی در افکار عمومی شکل گرفته است باعث شده تا بسیاری از مردم از انجام این عمل زیبایی سر باز زنند و رفته رفته با افزایش طاسی سر مواجه گردند!

جدید ترین روش های کاشت مو در دنیا

کاشت مو روش های بسیار زیادی را در دنیا دارد و پزشکان و متخصصان با متد های متفاوتی نسبت به انجام کاشت مو اقدام می کنند اما آن چیزی که حائز اهمیت است این نکته می باشد که با پیشرفت علم و تخصص پزشکان حوزه زیبایی و سلامت امروزه شاهد تکامل روش های گذشته در کاشت مو هستیم!

عمدتا روشهایی که برای کاشت مو مورد استفاده قرار میگیرد بر پایه دو روش اصولی و کلی FUT و FUE هستند اما هر کدام از روش های نوین به نحوی با ترکیب علم و دانش و تکنولوژی شکل جدید به خود گرفته اند! تمامی این اشکال جدید می کوشند تا عوارض ناچیز و نادر کاشت مو را به صفر رسانده و نتایج بی نظیری را برای شخص به ارمغان آورند!

  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش DHI
  • کاشت مو به روش BHT
  • کاشت مو به روش Safer
  • کاشت مو به روش PRP

علاوه بر روش های یاد شده، تکنیک های متعدد بسیاری نیز وجود دارند که برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرند، اما یکی از جدیدترین روش هایی که در سال های اخیر مخصوصا در سال 2020 به عنوان متد برجسته کاشت مو شناخته می شود، کاشت مو به روش نانو گرافت است.

کاشت مو اتوماتیک با جدیدترین متد روز دنیا در کلینیک هلیا

کاشت مو به روش نانو گرافت با دستگاه های تمام اتوماتیک

کاشت مو به روش نانو گرافت موجب می شود تا عوارض ناشی از این عمل زیبایی تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و همچنین دوران نقاهت و بهبودی را نیز به شکل چشم گیری کوتاه خواهد کرد. نکته ی قابل توجهی که در کاشت مو به روش نانو گرافت وجود دارد استفاده از دستگاه های پیشرفته و اتوماتیکی است که برای استخراج فولیکول های مورد نیاز در کاشت مو استفاده می شود.

در اشکال کلی کاشت مو تار های مو یا همان فولیکول ها در ابتدا از ناحیه بانک مو استخراج شده و سپس در محل مورد نظر پیوند زده خواهند شد، در اصل تفاوت عمده روش های کاشت مو در نوع استخراج این تارهای مو می باشد.

معمولا روش های سنتی با کمی زخم های جزئی همراه بودند زیرا پزشک و متخصصان باید به صورت دستی این تارهای مو را جدا کرده و مورد استفاده قرار دهند اما هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های تخصصی و دقیقی چون نانو گرافت شاهد این موضوع هستیم که فرآیند استخراج فولیکول ها به صورت تمام اتوماتیک انجام خواهد شد.

همین موضوع باعث شده تا به واسطه استخراج اتوماتیک و خیلی دقیق تارهای مو با استفاده از دستگاه های نانو گرافت میزان زخم ها و اسکار های باقی مانده پس از استخراج فولیکول ها به صفر برسد. همچنین نکته مثبت دیگری که در این روش وجود دارد این است که به واسطه اتوماتیک بودن آن تعداد گرافت های استخراجی و همچنین فرآیند کاشت و پیوند مو می تواند با تراکم و حجم بیشتری انجام گیرد.

موارد زیر تنها بخش کوچکی از مزایایی است که جدیدترین و نوین ترین روش کاشت مو در دنیا از آن بهره می برد!

  • عدم آسیب رسانی به تارهای مو استخراج شده به واسطه استفاده از فشار هوا برای خروج فولیکول ها
  • نتایج و ظاهر کاملا طبیعی به نسبت روش های سنتی تر به واسطه اتوماتیک بودن تمامی مراحل استخراج و همزمانی با کاشت مو
  • تراکم بالا و امکان کاشت بیش از 500 هزار گرافت بر روی سر بیمار
  • در این روش هیچ نیازی به برش پوست سر و ایجاد زخم برای برداشت فولیکول نخواهد بود!
  • استفاده از این دستگاه نیاز به تخصص خاصی نداشته و در نتیجه به واسطه خودکار بودن فرآیند شما نتایج بی نقصی را تجربه خواهید کرد!
  • بازگشت به زندگی عادی و گذر از دوران نقاهت در ایران روش به سرعت انجام می پذیرد.
  • خط رویش کاملا طبیعی و با تراکم بالا

انتخاب درست جدیدترین روش کاشت مو در دنیا

یکی از سوالاتی که همواره مطرح می شود این است که چگونه باید متوجه شویم بهترین و مناسب ترین روش برای کاشت مو کدام است! به عبارت دیگر چه راهکاری وجود دارد تا مناسب ترین روش را برای پیوند مو سر خود انتخاب نماییم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب یک کلینیک معتبر و تیم متخصص و حرفه ای می تواند بهترین پاسخ برای شما باشد، چرا که پزشک متخصص شما با ارزیابی درست تمامی شرایط حاکم بر روی موی سر و نحوه ریزش می تواند بهترین روش را برای شما انتخاب نماید تا با کمترین عوارض بهترین کیفیت و نتایج طبیعی را دریافت کنید.

کاشت ابرو طبیعی با روش های روز دنیا

در گذر زمان افراد ممکن است به دلایل مختلفی از نظیر آسیب، حادثه و حتی ژنتیک ابرو های خود را از دست دهند، از دست دادن ابرو ها باعث خواهد شد تا اعتماد به نفس افراد کاهش چشم گیری داشته باشد چرا که به نوعی ابرو ها نماد زیبایی هر صورتی محسوب می شود و به همین دلیل است که ناخودآگاه دوست داریم تا همیشه ابرو های مرتب و زیبایی داشته باشیم!

با پیشرفت علم و تجهیزات پزشکی این امکان فراهم شده تا علاوه بر کاشت مو، در ناجیه کوچک اما بسیار مهم و حیاتی ابرو نیز فولیکول های استخراج شده پیوند زده شوند تا فرد بتواند تراکم از دست یافته ابرو های خود را مجددا به دست آورد!

با استفاده از روش های جدید کاشت ابرو این قابلیت وجود دارد تا شخص ضخامت، زاویه و مدل ابرو های جدید خود را به راحتی انتخاب کند و پس از کاشت ابرو شاهد نتایجی باشد که حتی قبل از این روند زیر وجود نداشته اند و به عبارتی کاشت ابروی طبیعی باعث شده تا زیبایی ابرو ها از حالت ابتدایی آن نیز بهتر شود.

  • کاشت ابرو به روش SUT
  • کاشت ابرو به روش FUT
  • کاشت ابرو به روش FUE
  • کاشت ابرو به روش DHI

بخشی از اصلی ترین روش های کاشت ابرو در بالا عنوان شده است که معمولا با کمترین عوارض مراجعه کننده می تواند به نتایج طبیعی و خوشایند مورد نظر خود دست یابد، نکته نهایی که درمورد کاشت ابرو با متد های روز دنیا وجود دارد این است که مهارت و تجربه پزشکان متخصص تا حد زیادی تاثیر گذار خواهند بود.

چرا که علاوه بر نکات ذکر شده و مشترک بین کاشت ابرو و کاشت مو، موضوع زمانی چرخه رشد و تفاوت بین زمان رشد تارهای ابرو و مو نیز بسیار حائز اهمیت است و تنها متخصصان این امر بر روی این موضوع تبحر و تسلط خواهند داشت.

هزینه کاشت مو با روش های اتوماتیک!

پیش از اینکه به طور دقیق به بررسی هزینه کاشت مو پرداخته شود باید خاطر نشان کرد که هیچ گاه نمی توان نرخ معین و دقیقی برای این کار مشخص کرد چرا که روش های کاشت مو، تعداد فولیکول های پیوند زده شده و هزینه های جانبی ای مانند بی حسی، داروهای کنترل کننده و ... تنها بخشی از مواردی است بر روی مجموع هزینه کاشت مو تاثیر گذار خواهد بود.

با توجه به اینکه در روش کاشت مو اتوماتیک از جدیدترین تجهیزات روز دنیا بهره گرفته می شود، باید انتظار درصدی افزایش قیمت را داشت که البته این افزایش قیمت کاملا منطقی بوده و به واسطه کاهش بیش از حد عوارض و کیفیت بسیار بالای نتایج طبیعی به دست آمده است!

برچسب ها: کاشت مو ، کاشت ابرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
برشهر
۲۳:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
من درکلنیک هلیامو کاشتم افتضاح است اول باحرفای دروغ مراکشاندند اونجا باقیمت ۸۰۰۰۰۰۰میلیون به شرط کاشت متراکم که ۱۵۰۰۰مو کاشت بشه اونجا که رفتم ۱۰۵۰۰۰۰۰ازم گرفتند وبه اندازه ۲۰۰۰کاشت نشده ای کاش اونجا نمی رفتم
آخرین اخبار