سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۴ میلیارد ریالی لوازم آشپزخانه خارجی از یک انباری در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی علیشاهی سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی دپوی مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در حوالی شهر ری بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و کارآگاهان در بررسی‌ها انبار لوازم قاچاق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی هویت مالک انباری نیز شناسایی شد، افزود: با هماهنگی قضایی روز گذشته تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار کالای قاچاق اعزام و پس از مراقب‌های ویژه پلیسی موفق شدند، مالک آن را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از این انباری یک هزار و ۵۷۲ جعبه لوازم و ابزار آشپزخانه از قبیل: رنده، چاقو تیزکنی و غیره، ۳۰۰ جعبه سرویس چاقو و قیچی، ۱۰۰ جعبه زودپز فاقد اسناد و مدارک گمرکی و فاکتور‌های خرید کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی در همان بازجویی اولیه اعتراف کرد، گفت: تمام اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار تعزیرات حکومتی شهر ری قرار گرفت.

سرپرست معاونت مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورده کرده اند.

وی به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبارهایکالای خارجی قاچاق، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار