در حالی که بانک شهر وعده بازگشت اقساط قرض الحسنه کسر شده از حساب مشتریان را بعد از یک هفته داده بود، اما مشتریان این بانک می‌گویند این وعده عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اخذ اقساط وام‌های قرض الحسنه در تمامی بانک‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد، اما در همان بازه زمانی بسیاری از کاربران اعلام کردند که تعدادی از بانک‌ها بر خلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان به اخذ اقساط وام‌های قرض الحسنه اقدام می‌کنند.

یکی از بانک‌هایی که به برداشت اقساط وام‌های قرض الحسنه مشتریان اقدام کرد، بانک شهر بود که مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل این بانک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علت این اقدام را یکپارچه بودن سیستم بانکی اعلام کرد و گفت: به دلیل تصمیم گیری سریع هنوز اصلاح برداشت نشدن اقساط وام‌های قرض الحسنه مشتریان در سیستم اعمال نشده است که تا هفته آینده با اصلاح سیستم بانکی تمامی اقساط برداشت شده به حساب مشتریان باز گردانده می‌شود.

با گذشت یک هفته از وعده مدیران بانک شهر مبنی بر بازگشت اقساط برداشت شده از حساب مشتریان اما هنوز این مبلغ به حساب بسیاری از مشتریان بانک شهر واریز نشده است.

حمیدرضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل بانک شهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که چرا تا به امروز بر خلاف وعده داده شده مبنی بر بازگشت اقساط اخذ شده وام‌های قرض الحسنه از حساب مشتریان در روزهای کرونایی کشور به حساب مشتریان این اقدام انجام نشده است؟ گفت: لازم است مشتریانی که اقساط وام‌های قرض الحسنه از حساب آن‌ها برداشت شده، اطلاعات حساب خود را به بانک شهر اعلام کنند تا فرآیند بازپرداخت اقساط اخذ شده به حساب آن‌ها انجام شود.


بیشتر بخوانید: وعده بانک شهر به بازگشت اقساط وام قرض الحسنه برداشته شده به حساب مشتریان 


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل بانک شهر در پاسخ به این سوال که مشتریان به چه شکل اطلاعات حساب خود را برای برگشت اقساط وام به حسابشان به بانک اعلام کنند؟ گفت: مشتریان باید به شعبه بانک خود مراجعه کنند و یا با همان شعبه تماس بگیرند.

عظیمی با اشاره به وضعیت کرونایی این روزهای کشور گفت: مشتریان می‌توانند با شماره ۸۶۵۵ تماس بگیرند و شماره تسهیلات خود را اعلام کنند تا در نوبت بازگشت اقساط اخذ شده قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار