کلیه انبار‌ها در استان مازندران باید حتماً در سامانه جامع انبار‌ها ثبت شده باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین اصغرزاده معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: همانطور که بار‌ها در گذشته تاکید کرده ایم بر اساس قانون کلیه صاحبان انبار‌های استان باید نسبت به ثبت انبار‌های خود در این سامانه اقدام کنند.

او ثبت انبار‌ها را در راستای تکالیف مقید در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای تمامی صاحبان انبار‌ها الزامی اعلام و افزود: با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته شاهد استقبال خوب صاحبان صنایع، واحد‌های صنفی، شرکت‌های دولتی و خصوصی در زمینه ثبت انبار‌ها بوده ایم.

اصغرزاده گفت:در بازرسی‌هایی که در سطح بازار صورت می‌گیرد گاهاً شاهد کشف مراکز کالا و انبار‌هایی هستیم که در سامانه انبار‌ها ثبت نام نشده اند و همین مساله باعث مشکلات برای صاحبان آن انبار‌ها شده است.

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: بازرسان این سازمان در حال رصد دائمی بازار بوده و چنانچه انبار کالایی که در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده باشد از سوی این سازمان شناسایی شود برخورد قانونی لازم صورت خواهدگرفت.

اصغرزاده در پایان از شهروندان مازندرانی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، احتکار کالا، عدم درج قیمت مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.