معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از آغاز به کار پاساژ‌ها و بازار‌های مسقف از اول اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: با برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مصوب شد تا پاساژ‌ها و بازار‌های مسقف از تاریخ یکم اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: پیرو این مصوبه ساعت فعالیت پاساژ‌ها و بازار‌های مسقف تا ساعت ۱۸ خواهد بود و متصدیان واحد‌های صنفی این مراکز باید پس از ساعت ۱۸ واحد صنفی خود تعطیل کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تمامی واحد‌های صنفی کم خطر مستقر در بازار تهران پاساژ‌ها و بازار‌های مسقف باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و پس از دریافت کد مجوز بهداشت آن را در واحد صنفی شان نصب کنند. در غیر این صورت فعالیت این واحد‌ها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیر مجاز خواهد بود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه صنوف پر خطر همچنان تعطیل هستند، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با همکاری و رعایت کامل پروتکل‌ها بهداشتی توسط اصناف و مردم عزیز، امکان فعالیت اصناف پر خطر مانند فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به غیر از فروشگاه‌های سوپر مارکتی، بهداشتی و شوینده، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی رستوران اغذیه فروشی طباخی و فست فود (فقط امکان غذای بیرون بر دارند)، گرمابه سونا، مراکز بازی و تفریحی، گیم نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار‌های پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه نیز در مراحل بعد محیا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.