رییس اداره صنعت، معدن وتجارت سرپل‌ذهاب از آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در این شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی واحد‌های صنفی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،منصور کاکایی رییس اداره صنعت، معدن وتجارت سرپل‌ذهاب گفت : در این رابطه چهار اکیپ گشت مشترک در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان کار نظارت بر واحد‌های صنفی را بر عهده دارند.

او گفت : با توجه به در پیش بودن ایام مبارک ماه رمضان، نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی سرپل ذهاب به مدت یک ماه تشدید می‌شود و با متخلفان و اخلاگران اقتصادی برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

او هدف از اجرای این طرح را در راستای تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم بیان کرد و گفت: برای تامین کالا‌های اساسی تلاش شد با هماهنگی بین اتحادیه‌ها و جهاد کشاورزی سرپل ذهاب، کالا‌هایی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج با سهولت و با اقدام‌های کنترلی در دسترس مردم قرار گیرد.

او افزود: با تمهیدات اتخاذ شده، در ماه رمضان کالا‌ها و اقلام مصرفی خانوار‌ها به میزان کافی، دسترسی آسان و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا شهروندان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

او از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تماس ۴۲۲۲۲۸۸۰ واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.