وب سایت TENNA به تازگی اطلاعات کامل سخت افزاری گوشی Realme X3 را منتشر کرد.

اطلاعات کامل گوشی Realme X3 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت TENNA یکی از وب سایت‌های تخصصی فعال در حوزه موبایل است که اطلاعات مربوط به هر گوشی را قبل از معرفی آن‌ها منتشر می‌کند. این وب سایت به تازگی اطلاعات یک گوشی هوشمند از شرکت ریلمی با کد RMX2142 را منتشر کرده است که گفته می‌شود این گوشی همان گوشی جدید ریلمی با نام Realme X3 است که در هفته پیش توسط TENNA برخی اطلاعات آن منتشر شد. اکنون این وب سایت اطلاعات منتشر شده از گوشی مذکور را بروزرسانی کرده است و می‌توان گفت در حال حاضر اطلاعات کامل این دستگاه هوشمند در دسترس کاربران قرار دارد.


بیشتر بخوانید: دیده شدن یک دستگاه مرموز ریلمی با پشتیبانی از اینترنت 5G


بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی TENNA، گوشی Realme X3 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی با وضوح FHD+ خواهد بود که روی آن دوربین سلفی به صورت پانچ جا خوش کرده است. همچنین دوربین جلوی این گوشی هوشمند به صورت دوگانه بوده و دارای دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.اطلاعات کامل گوشی Realme X3 منتشر شد

طراحی پشت این گوشی نیز به شدت به گوشی Realme 6 شباهت داشته و دوربین پشتی این گوشی از نوع چهارگانه بوده که به صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته است؛ این دوربین چهارگانه از لنز‌های ۴۸، ۸ و دو لنز ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که انتظار می‌رود با این مشخصات بتوان تصاویری با کیفیت بالا را به ثبت رساند. باتری این گوشی نیز ظرفیتی ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژر ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات کامل گوشی Realme X3 منتشر شد

گوشی Realme X3 در بخش داخلی نیز از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند که به احتمال بسیار زیاد پردازنده Snapdragon 765G SoC باشد. این گوشی هوشمند از رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی بهره خواهد برد و در سه مدل با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود. در بخش نرم افزاری نیز به طور پیشفرض این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره خواهد برد و از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این سنسور اثر انگشت این گوشی نیز احتمالا در کنار آن و در کلید روشن و خاموش خواهد بود. اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست و باید در روز‌های آینده منتظر اعلام ریلمی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.