سردار غیاثی گفت: سپاه بعنوان مولود انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود همواره در خط مُقدم انقلابی گری و جهاد در راه خدا حضور داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی ضمن تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه بعنوان مولود انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود همواره در خط مُقدم انقلابی گری و جهاد در راه خدا حضور داشته است.

او با بیان اینکه فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در راستای تشکیل سپاه در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است، بیان کرد: تشکیل سپاه یک حرکت آینده نگرانه و تاثیرگذار در عرصه داخلی و بین المللی بود و امروز این نهاد انقلابی یکی از مولفه‌های اصلی اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انقلابی گری و روحیه عاشورایی شاخصه‌های اصلی نهاد سپاه هستند، گفت: این دو مولفه مهم ارکان اصلی موفقیت‌های چشمگیر سپاه در حراست از انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات و حضور تاثیرگذار سپاه و بسیج در عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم هستند.

او با بیان اینکه "رزمایش کمک مومنانه" هم اکنون در سراسر استان فارس در حال برگزاری است، گفت: سپاه و بسیج در کنار سایر سایر دستگاه‌ها در موضوع پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا اقدامات اثرگذاری داشته اند و در جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی در قالب رزمایش کمک مومنانه نیز بعنوان یکی از ارکان پیشرو و اصلی نقش آفرینی می‌کنند.

سردار غیاثی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار شاخص و نمونه "ولایتمداری و ایثار" است و امروز پاسداران جوان با روحیه انقلابی و عاشورایی و از جان گذشتگی دنباله رو این شهید والا مقام هستند.

اوج "معنویت و ولایتمداری" در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: این مولفه های راهبردی و مهم که برگرفته از آموزه های کربلا هستند امروز سپاه را از سایر دستگاه های نظامی جهان متمایز کرده و برتری سپاه را به نمایش گذاشته اند.

او با گرامیداشت فرارسید سالروز تشکیل سپاه، گفت: سپاه از بدو تولد همواره بعنوان دژِ محکم و غیرقابل نفوذ از انقلاب اسلامی دفاع کرده و همواره در هر عرصه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته پیشقدم بوده است.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به تدبیر حکیمانه اما خمینی (ره) در تشکیل سپاه، گفت: این نهاد انقلابی از زمان تشکیل بعنوان نهاد اصلی و محوری در بسیاری از موضوعات حساس تاریخ انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و انقلاب اسلامی را از تهدیدات محفوظ نگه داشته است.

او با تاکید بر اینکه امروز اوج "معنویت و ولایتمداری" در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می شود، گفت: این مولفه های راهبردی و مهم که برگرفته از آموزه های کربلا هستند امروز سپاه را از سایر دستگاه های نظامی جهان متمایز کرده و برتری سپاه را به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه بهترین فرصت برای معرفی سپاه است، گفت: از جمله بهترین جوانان این مرز و بوم در این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و ایثار مشغول به انجام وظیفه هستند و سرمشق و الگوی اصلی این جوانان حضرت اباعبدا... الحسین (علیه السلام) و شهدای بزرگوار هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار