توزیع کمک‌های مومنانه در قزوین هماهنگ انجام می‌شود

رییس ستاد مرکزی همدلی و کمک مومنانه استان قزوین گفت: اگرچه دستگاه‌های مختلفی برای جمع آوری کمک‌های مومنانه اقدام کرده‌اند، ولی ساماندهی و توزیع این کمک‌ها در قزوین هماهنگ انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عیسی قبادی رییس ستاد مرکزی همدلی و کمک مومنانه استان در جلسه این ستاد با بیان اینکه توزیع کمک‌های مومنانه در قزوین هماهنگ انجام می‌شود، گفت: تاکنون دو شماره حساب از سوی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و ستاد کمک‌های مومنانه در استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی اعلام شده است و هیچ مشکلی در واریز کمک‌های مردمی به آن‌ها وجود ندارد.

او اضافه کرد: تعدد افراد و خیریه‌های مختلف برای جمع آوری کمک‌های مردمی هیچ منع قانونی وجود ندارد، ولی بهتر است تمامی کمک‌های مردمی به شماره حساب‌های اعلام شده واریز شود.

قبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر افزایش فعالیت رسانه‌ای برای جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: ستاد مرکزی از رسانه‌ها توقع دارد برای ایجاد شور همدلی بیشتر جهت جذب کمک‌های مردمی همت کنند.

قبادی ادامه داد: ستاد‌های شهرستانی در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و با مشارکت اقشار مختلف به ویژه ائمه جمعه تشکیل شده است، اما باید جمع آوری کمک‌ها هماهنگ با ستاد مرکزی باشد.

رییس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان تصریح کرد: کمیته‌های ستاد باید فعالیت‌های خود را در این زمینه شبانه روزی داشته باشند و فقط به برگزاری جلسات بسنده نکنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جمع آوری کمک‌های مردمی در استان از اواخر اسفندماه شروع شده بود و فعالیت تبلیغاتی و رسانه‌ای زیادی نیز صورت گرفت، ولی با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان باید تمامی این فعالیت‌ها به شکل جدی‌تر پیگیری شود.

قبادی گفت: مهمترین فاکتور رزمایش کمک مومنانه، امید دادن به مردم است که در صورت محقق شدن، نقش موثری در بازگرداندن آرامش به جامعه ایفا خواهد کرد و باید مورد توجه مسوولان و دستگاه‌های متولی در این زمینه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار