معاون مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هزینه سرویس مدارس تا ۱۵ اسفند سال ۹۸ محاسبه و مبالغ اضافی به اولیا پس داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، عطائی معاون مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم تسویه حساب مدیران مدارس تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۸ با شرکت‌های حمل و نقل گفت: در صورت موافقت اولیا به صورت کتبی مبلغ اضافی سرویس به هزینه سرویس سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتقال می‌یابد به شرطی که دانش آموز در همان مدرسه ادامه تحصیل دهد.

او با اشاره به بحران پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، مدیریت و ساماندهی قرارداد‌های سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان را ضروری دانست.

 عطائی افزود: نظرخواهی درباره افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای اعلام به شورای شهر تبریز لازم است تا این نرخ بعد از تصویب به نواحی و مناطق ابلاغ می‌شود.

او گفت: از پرداخت هر نوع هزینه به شرکت‌ها و رانندگان به دلیل ارائه نکردن خدمات طبق قرارداد و دریافت هزینه سرویس از اولیا خودداری شود.

عطائی گفت: نظر به اینکه مطابق قرارداد‌های منعقده با شرکت‌های حمل و نقل پرداخت هزینه در قبال انجام خدمات سرویس به دانش آموزان است و با توجه به شرایط موجود و تعطیلی مدارس به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا از تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ قرارداد‌ها لغو می‌شود.

از مهر ماه تا اسفند سال گذشته ۷۸۰ هزار دانش آموز در ۸ هزار و ۲۰۰ مدرسه و ۳۶ هزار کلاس درس آذربایجان شرقی مشغول تحصیل بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.