رحیمی کولبری را نتیجه عدم سرمایه‌گذاری در کردستان بیان کرد و گفت: اجرای طرح‌های بزرگ تولیدی و صنعتی، این آسیب را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهزاد رحیمی نماینده شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید بهمن مرادنیا استاندار کردستان از ذوب آهن سقز گفت: این پروژه صنعتی ظرفیت خوبی برای اشتغال جوانان بیکار این دیار فراهم می‌کند و باید دولت از این سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کند.

او با بیان اینکه مردم این منطقه از خام فروشی گله‌مند هستند، افزود: خام فروشی منابع معدنی شهرستان سقز معضل اصلی این منطقه است و باید زمینه را برای تولید و فراوری این منابع ارزشمند فراهم کرد تا این معضل به صفر برسد.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید با جدیت از سرمایه‌گذران حمایت کند تا بیکاری به حداقل برسد، اضافه کرد: راه اندازی ذوب آهن سقز باعث رونق تولید می‌شود و اشتغالزایی بسیار خوبی را برای جوانان این منطقه به دنبال دارد.

رحیمی با اشاره به پتانسیل‌های مرز و ظرفیت نیروی انسانی شهرستان‌های سقز و بانه، گفت: ظرفیت کولبری و نیروی انسانی را به اشتغال در طرح‌های بزرگ صنعت، تولیدی و کشاورزی تبدیل کنیم تا کولبری و مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

او خطاب به سرمایه‌گذاران ذوب آهن سقز نیز اظهار داشت: استفاده از نیرو‌های بومی و بکارگیری جوانان این دیار در ذوب آهن سقز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.