مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ، مهم‌ترین حوادث امروز (دو شنبه ا اردبیهشت۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان آستارایی

سرهنگ محمد، فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در آستارا، امروز مأموران پلیس آگاهی سارق ۳۴ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی در مرکز پلیس آگاهی به ۶ فقره سرقت در آستارا اعتراف کرد و اغلب، خالی بودن ساختمان‌های نیمه کاره زمینه سرقت را فراهم می‌آورد.

فرمانده انتظامی آستارا از شهروندان خواست از خالی گذاشتن ساختمان‌های نیمه کاره خودداری و به ورودی ساختمان از پارکینگ یا زیرزمین، قفل ایمنی و بر بالای دیوار‌ها حفاظ نصب کنند.

نمازی گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در شهرستان آستارا بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و روز گذشته متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی در منزل پدرش دستگیر شد.

او تصریح کرد: شیوه کار این فرد متخلف، کیف قاپی از بانوان در نقاط خلوت شهر در حین حرکت با موتورسیکلت بود و متهمان هر دو پرونده سرقت تاسیسات ساختمانی و کیف قاپی به دادگاه معرفی شدند.

صیاد متخلف شناسایی و دستگیر شد

علی محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: صیاد و عرضه کننده یک قطعه ماهی آزاد ۱۵ کیلویی در شرق گیلان با انتشار عکسهایی از صیدش در فضای مجازی، شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

او افزود:ماهی‌های آزاد دریای خزر از گونه‌های حمایت شده و با اهمیت بالای اکولوژیکی و شیلاتی حوزه جنوبی دریای خزر و جزو ماهیان در خطر انقراض محسوب شده و صید، عرضه و نگهداری آن بر اساس قوانین شکار و صید، جرم محسوب می‌شود و بر این مبنا این فرد دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت:در این عملیات بیش از صد‌ها رشته دام لاکش کشف و بیش از ۵۰ مورد از سد‌های دست ساز که به صورت غیر قانونی در رودخانه‌های مهم استان به منظور صید غیر مجاز آبزیان تعبیه و احداث شده بود جمع آوری و تخریب شد.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.