واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی مازندران ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به بخش درمان استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، گفت: واحد‌های تولیدی در کنار تغییر خط تولید و تولید محصولات مورد نیاز جامعه، به کمک بخش درمان در بیمارستان‌های استان شتافتند و در مجموع ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی، به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های استان کمک کردند.

او با بیان اینکه از روز‌های سخت شیوع کرونا، واحد‌های تولیدی در کنار بخش درمان بودند گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی که نیاز به تولیدشان در بخش بهداشت و درمان وجود داشت فعالیت واحد را چند برابر کردند تا با تولیدات محلول‌های ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بتوانند نیاز‌های جامعه را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در اولین گام نیازسنجی جامعه و ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی، واحد‌هایی که امکان تولید تجهیزات پزشکی، محلول ضدعفونی و شوینده و ماسک را داشتند شناسایی و با همآهنگی دستگاه‌های اجرایی، بستر برای تولید این محصولات و تغییر خط تولید فراهم شد و این واحد‌ها توانستند در کمترین زمان، این تغییرات را اعمال و واحد‌های صنعتی خود را برای تأمین بخشی از نیاز‌های جامعه، فعال کنند.

موسوی گفت: مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز همانند گروه‌های جهادی برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع، با حضور خود در عرصه مقابله با ویروس کرونا به صحنه آمدند تا بار دیگر به روحیه جهادی و فرهنگ والای ایرانی - بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.