علیرغم مشکل به وجود آمده و با توجه به مسئولیت اجتماعی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، مسافران محترم این پرواز در هتل اسکان داده شدند و برنامهریزی مجدد برای پرواز دیگری در ساعتهای پایانی روز ۳۰ فروردینماه در دستورکار "هما" قرار گرفت و این پرواز انجام شد.
در این بین جمعی از دانشجویان پرواز رم-تهران با ارسال پیامی از زحمات کارکنان و کادر پروازی "هما" تقدیر و تشکر نمودند.
در این پیام آمده است:
«خدا قوت و سپاس برای همه زحمات شما و تمام همکاران درگیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و سفارت که روز و شب درگیر این موضوع بودید و هستید.
سفر بسیار خوب و مرتب بود، (البته سرویس پروازهای ایرانایر همیشه خوب بوده و هست) در ایران نیز برنامههای پیشبینی شده دقیق، هماهنگی کامل و شاهد برخورد بسیار مهربان از سوی تمامی پرسنل در ایران بودیم، هتل محل استقرار نیز بسیار مناسب بود و به سرعت تست هم انجام شد. اگر در پرواز اول مشکلاتی به وجود آمد و سوءتفاهماتی برای برخی از مسافران ایجاد شد، با این حال مشکلات به خوبی برطرف شد و با همت و اطلاعرسانی مراحل سفر به خوبی انجام شد.
شاهد بودیم که در فرودگاه علیرغم خستگی بسیار با رویخوش پاسخگوی همه بودید و حتی سعی میکردید با روحیه شاد، لبخندان و شوخی، به دانشجویان نگران، دلگرمی و آرامش بدهید.»
انتهای پیام/