الکس فالکون و والکس دوسانتوس ۲ بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان این روز‌ها با بلاتکلیفی بزرگی مواجه شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الکس فالکون و والکس دوسانتوس ۲ بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در حال حاضر در ایران حضور دارند و به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند از کشور خارج شوند.

این ۲ بازیکن پس از آخرین بازی این تیم در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر برابر سن ایچ ساوه که منجر به صعود این تیم به دیدار نهایی لیگ برتر شد، همچنان در اصفهان حضور دارند. هنوز وضعیت این ۲ برای سفر به برزیل مشخص نشده و معلوم نیست چه زمانی می‌توانند به برزیل بروند. همین مسئله باعث شده این ۲ بازیکن برزیلی از لحاظ روحی تحت فشار قرار بگیرند، زیرا یک ماه و نیم است که از وضعیت خانواده‌های خود بی اطلاع هستند.


بیشتر بخوانید: افضل: برخی در فوتسال فقط به فکر خودشان هستند


حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برزیلی های ما حدود ۵۰ روز است که به خاطر ویروس کرونا در ایران حضور دارند و مجبور شدیم این ۲ بازیکن را در اصفهان نگه داریم. آن‌ها تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهند. اگر ما موافقت می‌کردیم که این ۲ بازیکن (فالکون و دوسانتوس) به برزیل بروند، باید ۱۴ روز در کشورشان قرنطینه می‌شدند و از آن طرف هم اگر می‌خواستند به ایران باز گردند باید همین مدت در اصفهان قرنطینه می‌شدند.

او افزود: این ۲ بازیکن روز گذشته با عراقی زاده مدیریت باشگاه جلسه‌ای داشتند و قرار شد که فالکون و دوسانتوس تا ۱۳ اردیبهشت که تکلیف فینال لیگ برتر مشخص می‌شود، در ایران بمانند و بعد از آنکه تاریخ فینال لیگ برتر مشخص شد درباره ماندن و یا مرخصی این ۲ بازیکن تصمیم گیری شود.

در جلسه‌ کمیته فنی فوتسال در روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه درباره زمان و تاریخ فینال لیگ برتر تصمیم گیری می‌شود.


بیشتر بخوانید: جابری: سازمان لیگ تصمیمی برای برگزاری فینال فوتسال نگرفته است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار