مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان گفت: به منظور کوچک سازی دولت ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در استان سمنان تحت عنوان آب و فاضلاب استان به کار خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهری مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه ادغام دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی از سال ۹۱ آغاز شده و سرانجام از ابتدای فروردین سال جاری به تمام کشور ابلاغ شده است گفت: به منظور کوچک سازی دولت و عمل به اصل ۴۴ قانون اساسی از این پس ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در کشور یکپارچه شده و تحت عنوان آب و فاضلاب استان به کار خود ادامه خواهند داد.

او افزود: شرکت آب و فاضلاب در همه کشور و استان سمنان تحت یک شرکت بخش خصوصی قرار داشته و این مهم کمک بسیاری به عمل به اصل ۴۴ قانون اساسی یعنی واگذاری اختیارات به بخش خصوصی خواهد بود.

محمد طاهری با بیان اینکه این مسئله هیچ تاثیری در کم شدن خدمات آب و فاضلاب به مردم نخواهد داشت بیان کرد: مدیریت آب و فاضلاب شهری در گذشته در ۵ شهرستان از استان انجام می‌شد که از حالا در همه ۸ هشرتسان انجام خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان تصریح کرد: همچنین در گذشته خدمات روستایی فقط در چند شهرستان از استان انجام می‌شد که در حال حاضر در ۲۰ هشر از استان کار خدمات دهی و مدیریت آب و فاضلاب روستایی انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک تلفن ۱۲۲ نیز در استان گسترش خواهد یافت افزود: مردم روستا‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز مدیریت آب و فاضلاب در شهرستان‌ها از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به مصرف بالای آب به دلیل شیوع کرونا و استفاده زیاد مردم ابراز داشت: میزان مصرف آب در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد افزایش داشته است.

طاهریدر پایان گفت: ۲۲ خدمت توسط آب و فاضلاب استان سمنان به صورت غیر حضوری به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.