مهاجم اسبق تیم‌های نیوکاسل و بلکبرن به سران باشگاه منچستریونایتد توصیه کرد در نقل و انتقالات تابستانی، ۳ ستاره انگلیسی را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آلن شیرر پیشکسوت فوتبال انگلیس به سران باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد کرده از رکود ایجاد شده در بازار نقل و انتقالات تابستانی استفاده و ۳ ستاره انگلیسی جذب کنند.  

جیدون سانچو، جک گریلیش و هری کین بازیکنان مدنظر منچستریونایتد به شمار می‌روند.

از مدت‌ها قبل صحبت‌هایی در خصوص بازگشت سانچو به فوتبال انگلیس مطرح شده است. در طرف دیگر با وجود اینکه هری کین و جک گریلیش برای فصل آینده هم با تاتنهام و استون ویلا قرارداد دارند، ممکن است در تابستان پیش رو از تیم‌های خود جدا شده و فصل آینده برای تیم دیگری توپ بزنند.


بیشتر بخوانید: بازیکنانی که سرمربی اسبق منچستریونایتد در جذب آن‌ها ناکام بود


مهاجم اسبق تیم‌های نیوکاسل و بلکبرن معتقد است منچستریونایتد باید این ۳ بازیکن را به خدمت بگیرد. او در مصاحبه با نشریه سان اظهار داشت: سولسشیر چند روز قبل اعلام کرد ممکن است به دلیل شرایطی که به وجود آمده، برخی از باشگاه ناچار شوند بازیکنان بزرگ خود را بفروشند. به اعتقاد من منچستریونایتد با توجه به شرایط مالی که دارد باید از این فرصت استفاده کند و در نقل و انتقالات تابستانی با انعقاد قرارداد‌های بزرگ از سایر تیم‌ها سبقت بگیرد.  

شیرر  در ادامه گفت: منچستریونایتد برای رسیدن به جایگاهی که مدنظر هوادارانش است، باید ۳ یا ۴ بازیکن بزرگ جذب کند.  

او افزود: سانچو، کین و گریلیش ۳ بازیکنی هستند که منچستریونایتد برای رقابت در بالاترین سطح به آن‌ها نیاز دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار