رالف نورتام، فرماندار ایالت ویرجینیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به هذیان گویی متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، رالف نورتام، فرماندار ایالت ویرجینیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به هذیان گویی متهم کرد.

بر این اساس، پیشتر ترامپ در کنفرانس روزانه خود درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا مدعی شده بود تمامی ۵۰ ایالت این کشور تجهیزات کافی برای مقابله با ویروس کرونا را در اختیار دارند.

فرماندار ویرجینیا در این باره گفت: ایالت ما تجهیزات لازم برای مقابله با کووید ۱۹ را ندارد. مطرح کردن این ادعا‌ها از سوی ترامپ تنها هذیان گویی است.

وی افزود: ما برای دستیابی به تجهیزات لازم برای دفاع از مردم خود مجبوریم هر روز بجنگیم. تست کرونا یک تست معمولی و ساده نیست. به واقع ما ابزار‌ها و تجهیزات لازم را برای مقابله با این ویروس در اختیار نداریم.

تاکنون بیش از ۷۵۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، ۴۰ هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند. دولت ترامپ در ابتدای شیوع این ویروس می‌کوشید آن را کم اهمیت جلوه دهد. با این حال، شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا ترامپ را بر آن داشت تا با فرافکنی به چین، رقبای سیاسی خود و حزب دموکرات حمله کند. به تازگی ترامپ نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را به دلیل طرح استیضاح خود متهم به منحرف کردن روند مقابله با ویروس کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار