مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در سال ۹۸آزمایش ۴هزار و ۲۳۸ نمونه در آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   مجید محمودی مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در سال ۹۸آزمایش ۴۲۳۸ نمونه دریافتی اعم از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و دارویی در آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است.

او بیان کرد: آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت غذا و دارو کرمانشاه دارای پنج بخش شیمی، میکروبی، دارویی، آنالیز دستگاهی و بافت شناسی می‌باشد.

او افزود:از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تا اکنون این آزمایشگاه ۲۰۰نمونه از مواد اولیه و محصول نهایی از محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح را که از طریق مدیریت‌های مختلف معاونت و یا ارگان‌های ذی ربط از سطح عرضه جمع آوری شده بود مورد آزمایش قرار داده و نتایج را جهت پیگیری به مراجع ذی صلاح ارجاع داده است.

محمودی گفت: براساس گزارش‌ها و مستندات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزء اولین دانشگاه‌های پیشرو در زمینه کنترل و آزمایش محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح در زمان آغاز شیوع کرونا بوده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.