رئیس گشت تعزیرات حکومتی از کشف ۴ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده تاریخ مصرف گذشته درحوالی فرمانیه تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیری اقلام بهداشتی قاچاق در انباری در حوالی فرمانیه تهران، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی انبار فرد محتکر یکم اردیبهشت ماه به محل اعلامی، اعزام و موفق شدند، مالک انباری را دستگیر و در بازرسی از این انبار ۲۰ هزار عدد انواع ماسک، حدود ۸ میلیارد تومان داروی تاریخ گذشته به اقرار خود مالک، ۴۰۰۰ عدد داروی تامین فلو که داروی اختصاصی کرونا هست و ۴۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده احتکار شده کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۸۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس مرکز تعزیرات حکومتی پایتخت با اشاره به عزم جدی برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی گفت مالک این انبار ۱۲ سال است خود را دکتر معرفی کرده وبا کارت نظام پزشکی جعلی مشغول به فعالیت است وطبق اطهارات متهم سرمایه گذار چندین داروخانه که دردست بررسی قرار گرفته است.

در پایان با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، مجتمع ۱۳ ابان سپاه پاسداران ودانشگاه علوم پزشکی انجام شده است اظهار داشت:این انبار یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی بوده است که سهم عمده‌ای در عرضه دارو‌های قاچاق وتقلبی واقلام بهداشتی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اعدام کمشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اینجور آدمها رو همونجا باید به دار مجازات آویخت
وگرنه فردا با قرار وثیقه آزاد میشه روز از نو روزی نجومی و حرام از نو ۰۰۰
آخرین اخبار