هاشمی معاون شبکه بهداشت و درمان بشاگرد گفت: نیش عقرب جان دختربچه بشاگردی را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،هاشمی معاون شبکه بهداشت و درمان بشاگرد گفت: نیش عقرب جان دختربچه بشاگردی را گرفت.

او افزود: این دختر ساکن روستایی در شهر گافر است که تاخیر زیاد در رسیدن به بیمارستان باعث فوت آن شد.

به گفته عموی این دختر، صبح دیروز رباب ۷ ساله دچار عقرب گزیدگی شد و انتقال او به مرکز درمانی سیت و ماسیتی سه ساعت طول کشید.

او گفت: پس از رسیدن به مرکز درمانی سیت و ماسیتی قرار شد به بیمارستان سردشت انتقال یابد که انتقال او با موتورسیکلت تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه طول کشید، ولی در این بیمارستان نیز کاری صورت نگرفت و بیمار به میناب منتقل شد.

عموی رباب گفت: ساعت ۵ بعد از ظهر دیروز به بیمارستان میناب رسیدیم و بیمار بستری شد، ولی اقدامات درمانی نتیجه نداد و متاسفانه او صبح امروز جان باخت.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
برای نمایش و تیلیغات قلب رو با هواپیما میبرن وبا هزینه و خبرنگار به یه فردی پیوند میزنن که اکثرا بعد یه مدت بیمار فوت میکنه ولی یه دختر 7 ساله به خاطر عقرب زدگی به رحمت ایزدی میره ؟ واقعا باید به پزشکان مدافع!!!! ... احسن گفت ! یعنی اگه این بچه پولدار بود وتهران زندگی میکرد این اتفاق می افتاد ؟ من حاضرم هزینه دادرسی و محکوم کردن مسئولین متخلف رو پرداخت کنم . ای کاش پدرش شکایت کنه